Szukamy specjalisty/ki ds. promocji

Szukamy osoby, które chciałaby wykorzystać swoje kompetencje z obszaru promocji i marketingu w projekcie MEMO, w którym tworzymy i wdrażamy innowacje społeczne dla seniorów. Oferujemy umowę zlecenie przez miesiące, a na zgłoszenia czekamy do 30 sierpnia.

Projekt MEMO jest realizowany przez międzysektorowe konsorcjum, w skład którego wchodzą Uniwersytet SWPS, Laboratorium ee, Miasto Gdynia i Stocznia. Jego celem jest stworzenie multimedialnego, czyli wykorzystującego różne techniki audio-wizualne, urządzenia dedykowanego seniorom (65+), które zapewni im dostęp do treningów pamięci oraz ułatwi utrwalanie wspomnień. Korzystanie z niego ma pomóc osobom starszym oswoić się z nowymi technologiami (i przez to pośrednio zapobiegać wykluczeniu cyfrowemu i kulturalnemu), ale także, co bardzo ważne – stymulować ich pamięć. MEMO ma także wspierać nawiązywanie i utrzymywanie międzygeneracyjnych relacji. Urządzenie przechodzi obecnie fazę testów z różnymi typami użytkowników.

Współpraca dotyczy okresu najbliższych 3 miesięcy (do końca listopada 2017 r.).

Do zadań osoby, której szukamy będzie należało:

  • aktualizacja i ewentualna modyfikacja Planu Komunikacji przygotowanego ponad rok temu;
  • zaplanowanie działań promocyjnych w dwóch perspektywach czasowych: do końca listopada 2017 oraz do końca marca 2018;
  • realizacja wybranych działań promocyjnych do końca listopada 2017 r.;
  • przygotowanie raportu podsumowującego zaplanowane i zrealizowane działania promocyjne w okresie wrzesień-listopad 2017 r.

Więcej informacji o warunkach naszej oferty, naszych oczekiwaniach i sposobie zgłaszania znajduje się w pełnej wersji ogłoszenia, która dostępna jest tutaj.