Specjalist(k)a ds. kadr i płac – rekrutujemy
Poszukujemy osoby, która dołączy do stoczniowego zespołu jako specjalista/specjalistka ds. kadr i płac.
Co będzie należało do obowiązków tej osoby? Realizacja polityki kadrowej i płacowej „Stoczni” zgodnej z przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, czyli:
- organizowanie procesu naliczania i wypłacania wynagrodzeń pracownikom (a także zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wychowawczych itp.), np.: przygotowywanie prognozy wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS i PIT;
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, np.: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników: umów, aneksów do umów, KZO, kart oceny ryzyka, monitorowanie terminów obowiązywania umów, zaświadczeń lekarskich, szkoleń BHP oraz kierowanie na badania, szkolenia itp.;
- realizacja spraw kadrowych, np.: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, przygotowywanie świadectw pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- kontakty z ZUS, GUS, PFRON, Urzędem Skarbowym – składanie deklaracji, korekt, wyjaśnień itp.;
- zarządzanie obiegiem umów cywilnoprawnych, np.: prowadzenie rejestru umów, sprawdzanie poprawności umów, archiwizacja umów, wystawianie rachunków do umów, rejestracja zleceniobiorców w ZUS i in.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane, ale nie konieczne doświadczenie pracy w III sektorze;
- znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz systematycznego aktualizowania wiedzy na ten temat;
- wykształcenia (studia/kursy/szkolenia) związanego z finansami, księgowością, kadrami;
- umiejętności obsługi komputera i pakietów biurowych, zwłaszcza programu Excel, poczty elektronicznej, narzędzi Google’a oraz swobody w poruszaniu się w Internecie, mile widziana znajomość oprogramowania Enova.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu od maja 2019 roku;
- możliwość rozwoju zawodowego: poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania finansami w organizacji pozarządowej;
- świetną atmosferę w pracy.
Więcej informacji, w tym sposób rekrutacji, znajduje się w ogłoszeniu rekrutacyjnym.
Na zgłoszenia czekamy do 5 kwietnia 2019 roku.
Fot. Samuel Zeller w serwisie Unsplash.com