Specjalist(k)a ds. kadr i płac – rekrutujemy

Poszukujemy osoby, która dołączy do stoczniowego zespołu jako specjalista/specjalistka ds. kadr i płac.

Co będzie należało do obowiązków tej osoby? Realizacja polityki kadrowej i płacowej „Stoczni” zgodnej z przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, czyli:

  • organizowanie procesu naliczania i wypłacania wynagrodzeń pracownikom (a także zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wychowawczych itp.), np.: przygotowywanie prognozy wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS i PIT;
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej, np.: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników: umów, aneksów do umów, KZO, kart oceny ryzyka, monitorowanie terminów obowiązywania umów, zaświadczeń lekarskich, szkoleń BHP oraz kierowanie na badania, szkolenia itp.;
  • realizacja spraw kadrowych, np.: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, przygotowywanie świadectw pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • kontakty z ZUS, GUS, PFRON, Urzędem Skarbowym – składanie deklaracji, korekt, wyjaśnień itp.;
  • zarządzanie obiegiem umów cywilnoprawnych, np.: prowadzenie rejestru umów, sprawdzanie poprawności umów, archiwizacja umów, wystawianie rachunków do umów, rejestracja zleceniobiorców w ZUS i in.

Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:

  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane, ale nie konieczne doświadczenie pracy w III sektorze;
  • znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz systematycznego aktualizowania wiedzy na ten temat;
  • wykształcenia (studia/kursy/szkolenia) związanego z finansami, księgowością, kadrami;
  • umiejętności obsługi komputera i pakietów biurowych, zwłaszcza programu Excel, poczty elektronicznej, narzędzi Google’a oraz swobody w poruszaniu się w Internecie, mile widziana znajomość oprogramowania Enova.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu od maja 2019 roku;
  • możliwość rozwoju zawodowego: poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania finansami w organizacji pozarządowej;
  • świetną atmosferę w pracy.

Więcej informacji, w tym sposób rekrutacji, znajduje się w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

Na zgłoszenia czekamy do 5 kwietnia 2019 roku.

 

Fot. Samuel Zeller w serwisie Unsplash.com