Specjalist(k)a ds. serwisu NaprawmyTo.pl

Poszukujemy osoby, która dołączy do stoczniowego zespołu jako specjalista/specjalistka ds. serwisu NaprawmyTo.pl.

Czym jest NaprawmyTo.pl?

To serwis internetowy, za pomocą którego chcemy ułatwiać pracę samorządów i życie mieszkańców. Wierzymy, że wiele irytujących nas na co dzień spraw (popsuta latarnia, dziura w chodniku itd.) można bardzo łatwo rozwiązać. Nie potrzeba do tego petycji, a sprawnego współdziałania i dialogu między władzą a obywatelem, który jest możliwy właśnie dzięki NaprawmyTo.pl.

Obecnie serwis działa w 30 gminach w różnych częściach Polski.

Oferta pracy

Do zadań osoby, której szukamy, będzie należeć:

  • komunikacja z samorządami niekorzystającymi jeszcze z serwisu NaprawmyTo.pl i zachęcanie ich do tego, by z niego korzystały. Komunikacja ta polega głównie na przygotowywaniu i dystrybucji ofert, prowadzeniu korespondencji mejlowej i rozmów telefonicznych oraz odbywaniu spotkań osobistych w urzędach;
  • bieżąca komunikacja z samorządami, które już korzystają z serwisu, w tym m.in. reagowanie na pojawiające się w nim błędy, zbieranie zapotrzebowania na drobne modyfikacje i rozbudowy w systemie, zapewnianie wymiany doświadczeń pomiędzy urzędnikami pełniącymi funkcję lokalnych administratorów NaprawmyTo.pl;
  • współpraca z firmami odpowiedzialnymi za hosting serwisu oraz jego utrzymanie i rozwój informatyczny, w tym m.in. diagnozowanie błędów, wspólne projektowanie nowych funkcjonalności, prowadzenie testów;
  • działalność promocyjna, w tym m.in. przygotowywanie artykułów, udział w konferencjach i targach.

Szukamy osoby, która:

  • lubi kontakt z ludźmi oraz potrafi cierpliwie i dokładnie się komunikować, tzn. nie ma problemu z prowadzeniem spotkań i licznych rozmów telefonicznych z obcymi ludźmi oraz dobrze sobie radzi z bieżącą komunikacją mejlową;
  • ma w sobie żyłkę dobrego sprzedawcy, tzn. nie krępuje się w sytuacjach, w których musi kogoś namówić do korzystania z nowej usługi, i umie trafnie dobierać argumenty;
  • potrafi i lubi planować nowe funkcjonalności systemu informatycznego oraz komunikować się z firmą informatyczną, a także zachowuje spokój, gdy nagle w systemie pojawiają się niespodziewane błędy, i umie zapanować nad sytuacją;
  • potrafi z uwagą przygotowywać niezbędną dokumentację, w tym umowy z samorządami,
  • zna się na obsłudze komputera i podstawowego oprogramowania, w tym pakietu MS Office i Google Suite;
  • nie ma problemu z tym, aby kilka razy w miesiącu podróżować po Polsce;
  • jest skrupulatna, sumienna, rzetelna;
  • szybko się uczy;
  • jest samodzielna w działaniu, potrafi dobrze organizować pracę;
  • nie ma trudności z realizacją równolegle kilku zadań.

Oferujemy:

  • proces wdrożenia w obowiązki (w tym m.in. szkolenie z obsługi serwisu NaprawmyTo.pl), który poprowadzi dotychczasowy koordynator serwisu;
  • świetną atmosferę w pracy;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej 0,6 etatu, w zależności od preferencji osoby, którą wybierzemy (przy czym pierwsze 3 miesiące będą na umowę zawartą na okres próbny);
  • wynagrodzenie miesięczne w przeliczeniu na jeden etat w wysokości 2900-3200 zł netto w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji osoby, którą ostatecznie zatrudnimy,
  • pracę w biurze Stoczni na Starym Mieście w Warszawie,
  • wiele możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności.

Więcej informacji, w tym opis sposobu rekrutacji, znajduje się w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

Na zgłoszenia czekamy do 13 sierpnia 2019 roku.