Szukamy współpracowników w obszarze innowacji społecznych
Szukamy współpracowników w obszarze innowacji społecznych, które chciałyby wspólnie z nami rozwijać działania w ramach programu Business Unusual.
Business unusual to program wsparcia przedsiębiorczości społecznej, który realizujemy w Stoczni od 2022 r.
W związku z rozwojem działań i uruchomieniem drugiej ścieżki, szukamy osób, które chciałyby wspólnie z nami rozwijać te działania na zasadzie współpracy zewnętrznej (w oparciu o umowę zlecenie lub B2B) w wymiarze co najmniej 15 godzin w tygodniu (liczba godzin będzie zmienna, w zależności od intensywności zadań).
Szukamy osób, które:
- mają doświadczenie w realizacji i/lub koordynacji projektów społecznych,
- są kompetentne i z empatią komunikują się z osobami, na rzecz których prowadzimy działania,
- potrafią budować dobre i trwałe relacje z partnerami
i współpracownikami/współpracownicami, - są dzielne i samodzielne w wykonywaniu zadań, potrafią organizować własny czas pracy, nie mają trudności z realizacją równolegle kilku zadań,
- potrafią pracować w zespole,
- szybko się uczą,
- potrafią obsługiwać komputer, w tym korzystać ze środowiska Google Workspace i MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie i wiedza w obszarze ekonomii społecznej,
- doświadczenie w działaniach na rzecz włączenia społecznego osób, którym trudniej odnaleźć się w społeczności i na rynku pracy oraz wiedza na temat ich potrzeb,
- znajomość języka ukraińskiego, białoruskiego lub rosyjskiego.
Oferujemy:
- wpływ na kształt Programu,
- pracę w ciekawym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- współpracę z ciekawymi i kompetentnymi ekspert(k)ami,
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub B2B (w zależności od preferencji osób, które zatrudnimy),
- współpracę w formie pracy zdalnej (z obowiązkiem okresowego przyjeżdżania do biura Fundacji na spotkania zespołu).
Szczegółowe informacje
Więcej informacji, w tym opis działań w programie oraz przebieg rekrutacji, znajdziecie w tym ogłoszeniu.
Na Wasze zgłoszenia czekamy do 25 września 2023 r.