Barometr NGO – włącz się do badania i zyskaj cenne dane!
W styczniu 2025 roku przeprowadzimy ogólnopolskie badanie dotyczące istotnych z perspektywy organizacji społecznych zagadnień, aby pomóc im w zdobyciu danych potrzebnych w ich działalności. Włączając się w nasz proces, możecie poznać odpowiedzi na pytania, które są ważne z perspektywy Waszych działań, bez konieczności przeprowadzenia własnego, drogiego badania.
Barometr NGO to narzędzie umożliwiające organizacjom społecznym działanie w oparciu o rzetelną wiedzę bazującą na regularnym pomiarze opinii. Potrzebnych do tego danych dostarczą wyniki ogólnopolskiego sondażu (panelu online) na reprezentatywnej próbie Polek i Polaków w wieku 18+, które na początku 2025 roku przeprowadzi wyspecjalizowana agencja, a my zadbamy o jego jakość i metodologiczną poprawność.
Realizując tak duże i profesjonalne badanie, chcemy dać możliwość Waszej organizacji skorzystania z szansy zdobycia unikatowych danych. Wyniki sondażu będą pomocne zarówno w przygotowaniu wniosków grantowych, zdobyciu rzetelnych informacji o danym zagadnieniu, jak również w ustalaniu kierunków (obszarów) działania. Barometr podzielony jest na kilka części, w tym otwartej dla wszystkich organizacji. Zapraszamy do włączenia się i zadania własnych (max. 3) pytań na dowolny temat. Jedynym kryterium doboru jest ich społeczny wymiar.
Koszt zadania jednego pytania został wyceniony na 100 zł. Jest to konkurencyjna oferta w porównaniu z indywidualną realizacją takiego badania. To, co jest najważniejsze z naszego punktu widzenia, to fakt, że sondaż będzie dotyczył tylko kwestii istotnych społecznie, a nie będzie dodatkiem do np. badań konsumenckich. Organizacja zadająca pytania otrzyma odpowiedzi na swoje pytania w wersji nieprzetworzonej. Ze względu na ograniczoną pojemność kwestionariusza, Stocznia ma możliwość selekcji pytań.
Zachęcamy do skorzystania z możliwości zdobycia cennych informacji. Pytania można przesyłać do 6 grudnia przez formularz dostępny na naszej stronie.
Dodatkowych pytań udziela koordynator programu Paweł Zalewski [email protected]