Badanie wizerunku programu „Równać Szanse”
Koordynatorzy: Aleksandra Pierścińska i Łukasz Ostrowski
Badanie wizerunku programu "Równać Szanse"
Przeprowadziliśmy badanie programu „Równać Szanse”, sprawdzając, jaki jest jego wizerunek oraz jakie ma on znaczenie dla beneficjentów, koordynatorów, potencjalnych wnioskodawców oraz młodzieży z grupy docelowej programu.
„Równać Szanse” to program Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany od 2001 roku przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży. Przez prawie 20 lat w ramach programu zrealizowano około 3 tysięcy projektów, w których aktywny udział wzięło około 160 tysięcy osób. Lata pracy włożone w promocję programu przełożyły się na rozpoznawalność jego marki. Celem naszego badania było stwierdzenie, jaki jest wizerunek programu oraz jakie znaczenie ma ten wizerunek dla beneficjentów, koordynatorów, potencjalnych wnioskodawców oraz młodzieży z grupy docelowej.
W ramach badania przeprowadziliśmy 9 wywiadów grupowych on-line z młodzieżą, koordynatorami oraz potencjalnymi wnioskodawcami programu.
Więcej o programie: www.rownacszanse.pl.
Czas trwania | listopad–grudzień 2020 |
Koordynatorzy projektu: | Aleksandra Pierścińska i Łukasz Ostrowski |
Zespół: | Maria Adamowicz i Rafał Rudnicki |