Edukacyjne wykorzystanie technologii w szkołach podstawowych
Koordynator: Maciej Onyszkiewicz
Edukacyjne wykorzystanie technologii w szkołach podstawowych
Koordynator: Maciej Onyszkiewicz
Drukarki 3D, roboty edukacyjne, nauka programowania. Przeprowadziliśmy dla Centrum Nauki Kopernik badanie poświęcone edukacyjnemu wykorzystaniu technologii w szkołach podstawowych.
Przeprowadziliśmy dla Centrum Nauki Kopernik badanie poświęcone edukacyjnemu wykorzystaniu technologii w szkołach podstawowych.
Nasze badanie miało służyć znalezieniu odpowiedzi na poniższe pytania:
Na potrzeby tego badania pod hasłem „technologie” rozumieliśmy zarówno same urządzenia (drukarki 3D, tablice multimedialne, roboty edukacyjne itp.), jak i pracownie oraz metody pracy oparte na tych urządzeniach.
Badanie rozpoczęliśmy od analizy istniejących raportów i danych dotyczących wykorzystywania technologii w polskich szkołach.
Następnie zrealizowaliśmy studia przypadku w dziesięciu szkołach podstawowych, z których połowa uczestniczyła w programach edukacyjnych Centrum Nauki Kopernik. Na studia przypadku składały się:
Podsumowanie naszego badania zawarliśmy w raporcie.
Czas trwania: | październik 2019 – styczeń 2020 |
Koordynator: | Maciej Onyszkiewicz |
Zespół projektu: | Maria Adamowicz, Damian Jaworek |