Webinarium o szkolnym budżecie partycypacyjnym

Jak sprawić, by uczniowie i uczennice mieli większy wpływ na to, jak wygląda i zmienia się ich szkoła – by mogli zadecydować o wystroju korytarzy, wyposażeniu klas czy kalendarzu imprez szkolnych? Jak zaangażować do tego także nauczycieli, rodziców czy pracowników administracyjnych? Odpowiedzią jest SZKOLNY BUDŻET PARTYCYPACYJNY!

Zapraszamy do udziału w webinarium o szkolnym budżecie partycypacyjnym! Odbędzie się 21 listopada (czwartek) o godzinie 18.30. Potrwa około 60 minut.

Jaki jest plan webinarium?

Opowiemy, czego potrzeba, by z sukcesem zorganizować szkolny budżet partycypacyjny, i pokażemy – krok po krok – jak przebiega. Podzielimy się też naszymi doświadczeniami z pilotażowego projektu „Szkolny budżet partycypacyjny” oraz przydatnymi ściągawkami, które ułatwią zaplanowanie i przeprowadzenie całego procesu.

Ramowy plan webinarium:

  • 18.20-18.30 – rozgrzewka, czyli jak korzystać z platformy Clickmeeting podczas webinarium
  • 18.30-18.35 – powitanie, przedstawienie ekspertki i eksperta oraz planu spotkania
  • 18.30-19.15 – prezentacja – Katarzyna Pliszczyńska i Mateusz Wojcieszak
  • 19.15-19.30 – sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie webinarium

Dla kogo jest webinarium?

Dla każdego! Na webinarium zapraszamy zwłaszcza:

  • lubiących eksperymentować nauczycieli i nauczycielki,
  • dyrekcję szkół na wszystkich poziomach edukacji,
  • rodziców wspierających nowatorskie rozwiązania w szkole,
  • zaangażowanych uczniów i uczennice.

Jak wziąć udział w webinarium?

Wystarczy zapisać się na stronie: http://bit.ly/sbp_webinarium, podając swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz nazwę instytucji/organizacji (albo wpisując, że jest się osobą prywatną). Po zapisaniu się wyślemy wiadomość z potwierdzeniem. Znajdzie się w niej zielony przycisk „Dołącz”.

Dołączając do webinarium, naciśnij ten przycisk (można też kliknąć w znajdujący się pod nim link do webinarium). Znajdziesz się wówczas w webinaryjnej poczekalni. Gdy rozpoczniemy nasze spotkanie, automatycznie przeniesiesz się do pokoju webinaryjnego.

Zachęcamy do kliknięcia przycisku „Dołącz” na 10 minut przed rozpoczęciem webinarium, czyli o 18.20, bo wtedy rozpoczniemy rozgrzewkę. Będzie to czas, który przeznaczymy na sprawdzenie, czy dobrze nas słychać, i wyjaśnienie zasad korzystania z webinarium.

Jaki sprzęt jest potrzebny do udziału w webinarium?

Potrzebujesz komputera z dostępem do internetu oraz aktualną bezpłatną wersję programu Adobe® Flash® Player (https://get.adobe.com/pl/flashplayer/).

W webinarium można także wziąć udział przy pomocy urządzenia mobilnego – wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację App Store lub Google Play.

Dołączając do webinarium za pomocą urządzenia mobilnego, należy podać numer ID, który znajduje się w wiadomości potwierdzającej zapisanie się.

Uwaga: jeśli korzystasz ze Skype’a lub innego komunikatora – prosimy, podczas webinarium wyloguj się z niego. Działające w tle komunikatory mogą być przyczyną zakłóceń w odbiorze.

W razie pytań dotyczących kwestii technicznych prosimy o kontakt z Katarzyną Morawską: [email protected], 601 421 097.

Webinarium jest organizowane przez Pracownię Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” we współpracy z Fundacją Pole Dialogu, a finansowane ze środków otrzymanych z Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.